Hostesingová kampaň zameraná na podporu značky Rexona a taktiež prezentácia noviniek v rámci značky.
Naša full servisová agentúra zabez- pečí, aby bol Váš produkt vyložený, správne označený, označený POS-om, ktorý zhotovíme,
dopravíme na miesto predaja a umiestníme na dohodnuté miesto.
Váš produkt profesionálne predve- dieme konečnému spotrebiteľovi a
Vám pripravíme "spätnú väzbu" (informácie priamo z terénu, reakcie spotrebiteľov i situáciu v konkrétnom predajnom kanáli).
Na zber dát, reporting a monitoring využívame systém LimiGo CRM - SFA - komplexný reporting.
Ako vidíte smerovanie trhu merchandisingu?
Odhadujem, že do budúcnosti, bez preháňania, bude úloha merchandisingu strategickou. V dôsledku vysokej automatizácie systémov maloobchodu, kedy sa snaha o efektivitu kontroly zásob a logistiky, prenáša na automatické sledovanie zásob a riadenie skladov na software. A práve tu je dôležité, aby opäť človek svojou úvahou zasiahol a odstránil chyby štatistiky softwaru, aby nevznikol začarovaný kruh, kedy software nepočíta s OOS, neodhadne senzitivitu spotrebiteľa na cenu, sezónne výkyvy, plánované ochutnávky alebo iné aktivity na podporu predaja, následne plánované aktivity nemôžu byť realizované a tým pádom nie je generovaný predaj a v konečnom dôsledku nie je navrhnutá objednávka. To sa následne prejaví ako výpadok tovaru – OOS, čo je neželané pre našich zákazníkov a samozrejme negatívne ovplyvní následnú obrátku tovaru a jeho možnosť zvyšovať svoju predajnú frekvenciu resp. odpredané množstvá.
Zdroj: Bc. Michaela Ročiaková, mesačník Stratégie, september 2014