Naša full servisová agentúra zabez- pečí, aby bol Váš produkt vyložený, správne označený, označený POS-om, ktorý zhotovíme,
dopravíme na miesto predaja a umiestníme na dohodnuté miesto.
Váš produkt profesionálne predve- dieme konečnému spotrebiteľovi a
Vám pripravíme "spätnú väzbu" (informácie priamo z terénu, reakcie spotrebiteľov i situáciu v konkrétnom predajnom kanáli).
Na zber dát, reporting a monitoring využívame systém LimiGo CRM - SFA - komplexný reporting.
Aké typy dát z trhu (z miesta predaja) považujete pre klienta za najdôležitejšie?
Zber dát pre klienta je v kompetencii obchodného tímu ako aj tímu merchandiserov. Základnými dátami sú informácie o OOS ( Out of Stock) produktu a jeho dôvod, kontrola centrálne dohodnutej letákovej akcie, s tým súvisiaca informácia o spôsobe vystavenia akciového tovaru resp. dodržanie centrálne dohodnutého typu vystavenia, umiestnenia POS a pod... Na získanie podrobnejších informácií z miesta predaja je vhodnejšie využiť, tím obchodných zástupcov alebo regionálnych koordinátorov tzv. supervízorov. V tomto prípade poskytujeme pre klienta na mieru šité dáta napr. sledovanie distribúcie povinného sortimentu/ listingu v danom obchodnom reťazci / formáte, naopak sledovanie OOS, dôvod OOS, aktuálna MOC alebo komplexnejší cenový monitoring a pod.
Zdroj: Bc. Michaela Ročiaková, mesačník Stratégie, september 2014